Samarbeid med Viken Fiber

Bilde av ansatte i Viken Fiber og Stiftelsen Organdonasjon som sitter i en sofa. De holder ballonger og donorkort.
Aleksander Sekowski, digital redaktør (SO), Bente Engebråthen, merkevaresjef (VF), Hege Lundin Kuhle, daglig leder (SO), Linda Marshall, markedskoordinator (VF), Mimi Kleiberg, prosjektkoordinator (SO) og Jon Birger Ellingsen, markedsdirektør (VF)

Stiftelsen Organdonasjon er glade for å ha inngått et sponsorsamarbeid med Viken Fiber. Sammen skal vi spre budskapet om organdonasjon ut til enda flere.

Viken Fiber er et av Norges største fibernettselskap som bygger og drifter fibernett og leverer bredbåndstjenester i Østlandsområdet.

Mye spennende i vente

Iløpet av året vil vi gå sammen om en rekke spennende aktiviteter som vil skape engasjement og synlighet rundt organdonasjon og Viken Fibers bidrag til dette. Først ut er Valentins-kampanjen vår. Stiftelsen Organdonasjon vil med denne sponsorstøtten nå bredere ut med temaet slik at flere sier ja til organdonasjon og at flere liv blir reddet.

Et bedre sted

Det er hevet over enhver tvil at kunnskap og kommunikasjon gjør verden til et bedre sted. Viken Fiber gir idag over 220.000 nordmenn tilgang til internett – og med det muligheten til å kommunisere med verden og erverve seg kunnskap.

Informasjon og kommunikasjon er også essensielt i Stiftelsen Organdonasjon sitt arbeid. God kunnskap er en forutsetning for at befolkningen skal bli trygge på temaet og velge et positivt standpunkt.

Det positive standpunktet må også kommuniseres til dine nærmeste – det er de som skal bekrefte din vilje. Idag er det mulig å dele sitt standpunkt til organdonasjon digitalt. Stadig flere laster ned donorkortet som applikasjon, og deler sitt ja i sosiale medier.

Sammen sier vi at Kommunikasjon redder liv!