Kampanje­materiell Valentins­dagen 2023

Takk for at du vil bidra til å dele vårt livreddende budskap!

Kort om kampanjen

Budskapet i årets Valentinskampanje er at organdonasjon er et fantastisk uttrykk for (neste-)kjærlighet. Og selv om det tradisjonelt sett er hjertet som har vært kjærlighetens symbol, er det også mye kjærlighet i de andre organene.

I kampanjen, som spiller på det kjente «I (HEART) YOU!», står fire organtransplanterte frem og takker alle de som sier ja til organdonasjon.

Del i sosiale medier

Her følger link til nedlastning av bilder og forslag til postetekst. Lenke gjerne til organdonasjon.no/love

Forslag til postetekst: Kjærlighetens dag er også alle hjerters dag 💚 Men visste du at over 2000 nordmenn har blitt reddet av en ny lever? DET er kjærlighet, det! Takk for ditt ja til organdonasjon! Les mer på: organdonasjon.no/love
Forslag til postetekst: Kjærlighetens dag er også alle hjerters dag 💚 Men visste du at over 710 nordmenn har blitt reddet av nye lunger? Camilla er en av dem. DET er kjærlighet, det! Takk for ditt ja til organdonasjon! Les mer på: organdonasjon.no/love
Forslag til postetekst: Kjærlighetens dag er også alle hjerters dag 💚 Men visste du at over 610 nordmenn har blitt reddet av en ny bukspyttkjertel eller øyceller? Karianne er en av dem. DET er kjærlighet, det! Takk for ditt ja til organdonasjon! Les mer på: organdonasjon.no/love
Forslag til postetekst: Kjærlighetens dag er også alle hjerters dag 💚 Men visste du at over 9900 nordmenn har blitt reddet av en ny nyre? Lasse er en av dem. DET er kjærlighet, det! Takk for ditt ja til organdonasjon! Les mer på: organdonasjon.no/love

Ta kontakt for andre formater og versjoner

Cathrine Kildal

Markedsansvarlig