Organdonasjon

Livreddende kommunikasjon

Stiftelsen Organdonasjon er glade for – og stolte av vårt sponsorsamarbeid med Viken Fiber. Det ble inngått i 2015, og målet er å i felleskap nå ut til enda flere med det livreddende budskapet om organdonasjon.

kontrakt_signert
Fra venstre: Aleksander Sekowski, digital redaktør (SO), Bente Engebråthen, merkevaresjef (VF), Hege Lundin Kuhle, daglig leder (SO), Linda Marshall, markedskoordinator (VF), Mimi Kleiberg, prosjektkoordinator (SO) og Jon Birger Ellingsen, markedsdirektør (VF)

Viken Fiber er et av Norges største fibernettselskap som bygger og drifter fibernett og leverer bredbåndstjenester i Østlandsområdet.

Så langt har samarbeidet resultert i to store kampanjer i forbindelse med Valentinsdagen, samt en rekke andre spennende aktiviteter som skaper engasjement og synlighet rundt organdonasjon.

Det er hevet over enhver tvil at kunnskap og kommunikasjon gjør verden til et bedre sted. Viken Fiber gir idag over 220.000 nordmenn tilgang til internett – og med det muligheten til å kommunisere med verden og erverve seg kunnskap. Informasjon og kommunikasjon er også essensielt i Stiftelsen Organdonasjon sitt arbeid. God kunnskap er en forutsetning for at befolkningen skal bli trygge på temaet og velge et positivt standpunkt.

Sammen sier vi at Kommunikasjon redder liv!

 

Altibox logo

 


«Hvorfor sier du ja?» Filmen er laget med midler fra Viken Fiber.

 

tre-magiske-ord
Fra årets Valentinskampanje